Tuesday, May 12, 2009

Next Stop!! MMU



x dapat scorlar TM pown x palah.... apa yang penting!! Kerjesame!!!.... Uih... x lah... Apa yang penting MMU memang best.....MySpace




Internet free.... peluang pekerjaan senang..... banyak lagilah....

Walaupun terpaksa menggunakan scorlar FAMA (Fother & Mother) dulu... aku akan buat yang terbaik dan cuba untuk dapatkan biasiswa chanselor MMU ataupun MARA....Huhuhu

Pegi sana x sabar nak jumpa kawan2 baru........MySpace

MMU sebenarnya ada dua kampus.. aku pilih kat cyberjaya.. sebabnya kat situ ada Court Basket..MySpace..Hohohohoho.. kat Melaka x dak walaupun kat melaka ada 2 org kawan aku charnack ngan som masuk sana..

MySpacehuhu.. jadi akulah wakil batch32 smstsp ke sana..huhuhu....

Mula2.. amik foundation ict.. blaja alpha level ict setahun pastu degree nanti nak amik software engineering... Memang satu bidang yang baru bagiku dan aku masih lagi terfikir-fikir MySpacekenapalah aku ubah last second keputusan dari nak amik kos engineering kepada ict..

Biarlah.. yang penting nanti enjoy blaja!!!!!!

x sabar rasanya nak rasa kehidupan di bandar sebab dari darjah satu skolah dekat kawasan yang boleh kata bukan bandar laa..

DAFTAR 7 JUNE

2 comments:

Cempaka said...

gud luck noh!
nnt aku p blaja kt tmpt
yg x maju lgsg plak.
hahah!
nk blek ganu uh
singgah muadzam dlu au.
ngee~

Anonymous said...

Selamat Maju Jaya Mun,aku sentiasa doakan kejayaan hg..terima kasih kerana menjadi sahabat yg PALING PRIHATIN dlam batch 0408 sytra..GOOD LUCK ya!!