Tuesday, May 19, 2009

lagi2..kisah aku yg klakar time skolah.....

assalamualaikum....

memang x nafikan... aku memang x boleh lupa kisah aku yang aku buat secara x sengaja dan konfiden siap..... tyme exam dan kelas...

Hari ni.. saya nak cerita dua kisah lain yang memang saya x boleh lupakan..... satu sekolah rendah... lagi satu skolah menengah masa F1.. dan yang pasal peribahasa tue (F5) dah post dah....



KISAH PERTAMA

urrmm.. ni pasal karangan jugak.. x habis2 karangan.. jadi pendeta bahasalah aku kang.. hohohoho

waktu dia kalau x silap darjah 3 ataupun 4.... nyanyok dah....

Tajuk dia pasal pencemaran alam sekita kalau x silap...

Dan Aku buat ayat lebih kurang mcm nie..

"pencemaran alam sekitar juga akan menyebabkan banyak penyakit.. antaranya ialah penyakit angau dan lain2"MySpace

Adehh... lepas cikgu right kertas dia baca ayat tue kat kelas... aku pown tyme tu join laa gelak.. walaupun sebenarnya.. aku pown x taw masa tue angau apadia..MySpacetyme naik darjah enam baru taw apa dia angau.. hahaha....Aku ingatkan angau tue taun.. haha tue yg aku heran cikgu kata aku silap.. hahaha

Sampai sekarang.. kalau nak buat karangan apa2.. teringat pasal ayat tue... haha... kenangan tu.. sayang x simpan lagi kertas jawapan tue...

KISAH KEDUA

-tyme tue

-kelas agama

-ustazah maryam

-dia ajar bab nak sucikan diri dari najis

-pastu

-dia ada tanya satu soalan

-pastu ustazah tanya soalan
-mcm mana cara paling afdal nak sucikan diri kita dari najis
-Aku pown
-dengan laju dan confidentMySpace aku angkat tanganMySpace
-aku pown berdiri sambil tersenyum
-sebab senang sangat soalan ni
-aku pown kata dgn confident
-"guna sabun dengan air"

-aku pown pelik
-ustazah kata salah lah pulak pastu kata aku blaja dari mana...
-pastu kawan aku sorang lagi bangun dan jawab.. nama dia adib
-"batu dan air"
-tyme tu akuu tampar dahi aku
-aduyai
-hahaha

MySpace

No comments: