Saturday, June 27, 2009

Wakil Asputra laa plak nanti...

akhirnya.. selepas sebulan berapa hari dah.. aku x edit blog aku nie.. ok2.. aku tambah laa post nie men2...

Mula2.. aku memang musnah dan hancur harapan sebab.. ko bayangkanlah.. mampos aku nak bayar RM100 MySpaceuntuk ke majlis makan malam asputra tue.. huhue...

Last2.. aku call Encik Hatta...MySpace sekian2.. cakap dua tiga perkara.. last2.. dia kata kat aku.. dia jadikan aku ajk teknikel.. huuray... aku dapat p sana free... tido hotel satu malam freeMySpace... yea...

nanti saya akan kew hotel singgahsana pada hari jumaat 3 july.... hihihi.. harap2... aku nak jumpa geng kawan2 sekolah menengah kat pasum.....

Kena pakai baju batik MySpacehadir majlis tue.... tapie.. huhue... aku x bawak baju batik dari rumah laa.. huhuhu..........

Huhue... jumpa nanti siapa yang pergi 4 july nanti.. hihihihi.........

antara email yang aku dapat dari pihak asputra:
_______________________________________________________________

Salam Semua,

Sempena Malam Asputra 2009, sebuah kaunter Perkhidmatan Ahli (Member Services) akan dibuka di lobby Hotel Singgahsana.
Kaunter ini akan dibuka seawal pukul 2pm (tertakluk kepada rundingan dengan pihak hotel) untuk menyediakan perkhidmatan berikut:-

1. Semakan awal pendaftaran Malam Asputra 2009
2. Pendaftaran/semakan keahlian Asputra 3. Bantuan Teknikal perkhidmatan 'ONLINE' Asputra seperti Laman Web Asputra dan AsputraFACEBOOK.

Sehubungan dengan itu, sebuah jawatankuasa teknikal telah dibentuk dengan ahli-ahli berikut:-

1. Jasmi Ishak 1985 (Ketua)
2. Zainol Nazri 1988
3. Rosnazri Kassim 1999
4. Munzir Nor Azmi 2008

'Asputra Techies Group' ini akan bertanggungjawab:-

1. Membuat persediaan infrastruktur ICT di Hotel Singgasana untuk Malam Asputra 2009
2. Membantu petugas kaunter 'Perkhidmatan Ahli' dari segi teknikal
3. Lain-lain tugas yang memerlukan kepakaran mereka

--
Hatta
_______________________________________________________________

Salam Semua,

1. Initial Layout Hotel Singgahsana (tertakluk kepada perubahan)
2. Susunan meja berdasarkan 240 tetamu
3. Kepada AJK yang berurusan dengan sponsor sila ambil perhatian terhadap kedudukan meja/booth.

PHOTO
1. main-entrance - Banner 'Malam Asputra 2009' akan digantung di sini
2. booth-space - 3 booth/meja mengikut layout plan
3. hall-entrance - registration counter
--
Hatta




_______________________________________________________________

No comments: